„Niech Cię polubi Twoje Serce” – kreatywny konkurs dla dzieci i młodzieży – wydłużony termin nadsyłania prac konkursowych do 10 lutego

Interaktywny konkurs „Niech Cię polubi Twoje Serce” to kolejny z elementów zaplanowanych w ramach ogólnopolskiej kampanii Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego „Zdrowe Dzieci, Zdrowa Młodzież, Zdrowi Dorośli”, realizowanej przy wsparciu Servier Polska. Zadaniem konkursowym dla grup dziecięcych i młodzieżowych jest przygotowanie własnego układu choreograficznego do Hymnu Kampanii, piosenki „Niech Cię polubi Twoje Serce”. Dla najlepszych grup przewidziano atrakcyjne nagrody w postaci voucherów do sklepu sportowego. 

„Zdrowe Dzieci, Zdrowa Młodzież, Zdrowi Dorośli” to kampania edukacyjna, której celem jest wzrost świadomości społecznej na temat wartości zdrowia i jego profilaktyki, a także zwrócenie uwagi na rolę interakcji międzypokoleniowej w budowaniu i utrwalaniu zdrowego stylu życia. Konkurs dla dzieci i młodzieży „Niech Cię polubi Twoje Serce”, promowany z wykorzystaniem współczesnej platformy komunikacji młodych ludzi – mediów społecznościowych – to ostatnia w tym roku odsłona kampanii.

Do udziału w konkursie zaproszone są grupy dziecięce oraz młodzieżowe, takie jak grupy przedszkolne, klasy, szkolne kółka zainteresowań, zespoły ognisk muzycznych, tanecznych i teatralnych z przedszkoli, szkół oraz domów kultury. Warunkiem koniecznym do zgłoszenia jest działający w imieniu grupy pełnoletni opiekun, którym może być nauczyciel, wychowawca klasy, opiekun grupy szkolnej lub przedszkolnej, trener, pedagog szkolny, albo rodzic.

Zadaniem konkursowym dla Uczestników jest przesłanie do 10 lutego 2017 r. materiału video z nagraniem oryginalnej, autorskiej propozycji układu choreograficznego opracowanego do piosenki „Niech Cię polubi Twoje Serce” – Hymnu Kampanii „Zdrowe Dzieci, Zdrowa Młodzież, Zdrowi Dorośli” w wykonaniu Magdy Steczkowskiej.

Trzy zwycięskie grupy, od których otrzymane materiały video zostaną najwyżej ocenione pod względem artystycznym przez trzyosobowy skład Komisji Konkursowej, otrzymają w nagrodę vouchery o wartości odpowiednio 1, 2 lub 3 tysiące złotych do wykorzystania w sieci sklepów sportowych. Sponsorem nagród w konkursie jest firma Servier Polska, partner kampanii Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego „Zdrowe Dzieci, Zdrowa Młodzież, Zdrowi Dorośli”.

Wszelkie szczegóły wraz z regulaminem konkursu dostępne są na profilu Dbaj o Serce w serwisie Facebook, dostępnym pod adresem www.facebook.com/dbajoserce/.

konkurs-niech-cie-polubi-twoje-serce-plakat

REGULAMIN KONKURSU

Ścieżka dźwiękowa w formacie MP3

Dodatkowe informacje:

PRIMUM PR
Sylwia Olczak, tel. 608 072 086, e-mail: s.olczak@primum.pl
Paulina Pacyk, tel. 793 361 990, e-mail: p.pacyk@primum.pl