20 lat praktycznej edukacji z kampanią Servier dla Serca

Mija 20 lat od chwili, gdy narodziła się ogólnopolska kampania profilaktyczno-edukacyjna Servier dla Serca. Jej realizacja to obraz szczerej troski o zdrowe serca Polaków.

Od dwóch dekad kampania Servier dla Serca nieustannie angażuje się w poprawę zdrowia Polaków, kładąc nacisk na edukację i uświadamianie korzyści wynikających z dobrych nawyków. Dzięki przemyślanym krokom, nieustannemu zaangażowaniu i wyjątkowej konsekwencji realnie upowszechnia wiedzę nt. znajomość czynników ryzyka chorób układu sercowo-naczyniowego oraz ich powiązań z zagrożeniami zdrowotnymi. Kampania wyróżnia się zarówno skalą prowadzonych działań, jak i zasięgiem oraz jakością poparcia, które zyskuje od partnerów medycznych, organizacji pacjenckich oraz mediów.

Niezależnie od edycji czy przyjętego programu, kampania zawsze oferuje pacjentom bezpłatną pomoc. W ramach Mobilnej Kardiologicznej Poradni Servier do 2023 roku ponad 50 500 pacjentów z ponad 120 miast w Polsce skorzystało z darmowych badań profilaktycznych. Ponadto, podczas różnych wydarzeń, rozdano ponad 200 000 materiałów edukacyjnych.

Dzięki długoletniej realizacji i zawsze dostosowanej do potrzeb oraz realiów codziennego życia Polaków formule kampania Servier dla Serca zdobyła uznanie społeczne i jest wspierana przez liczne towarzystwa naukowe, takie jak Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, Polskie Towarzystwo Nadciśnienia Tętniczego, Polskie Towarzystwo Lekarskie oraz Polskie Forum Profilaktyki. Za swoje zaangażowanie w promowanie prozdrowotnych zachowań i profilaktykę chorób układu krążenia, została uhonorowana prestiżowymi nagrodami, w tym Złotym Otisem z Diamentami, Prix Galien, Sukcesem Roku w Ochronie Zdrowia oraz tytułem Lider Pacjentocentryzmu.

Jubileuszowe rocznice są okazją do podsumowania, ale również do nowych początków. Przed organizatorami kolejne lata wdrażania inicjatyw, które zapewnią dostęp do rzetelnej wiedzy i wsparcia pozwalającego dbać o serce w najlepszy możliwy sposób.

0 replies on “20 lat praktycznej edukacji z kampanią Servier dla Serca”